[ LUGOS ] mail

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Čet Okt 23 14:40:22 CEST 1997

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si wrote:

>      Se da narediti tako, da elektronska posta prispe preko POP na EN SAM
>      email naslov, potem pa se avtomatsko porazdeli /na nek nacin/ tudi na
>      ostale "notranje" email naslove? Sem dobro definiral vprasanje?

Ce je na masini sendmail lahko das v /etc/aliases (ali pac kakor mas
definirano v sendmail.cf):
mbox:	mail1, mail2, mail3, mail4

Tako bo posta, ki ne naslovljena na mbox na masina.kje.si prisla na te
stiri naslove na tej masini (mail1, mail2, ...)

Na koncu ne pozabi zagnati newaliases.

Druga varianta je .forward file v $HOME diru uporabnika, ce seveda
uporabnik, na katerega pride mbox na masina.kje.si mail obstaja.
$HOME/.forward izgleda potem takole:
----.forward----
\mbox
mail1
mail2
mail3
mail4
----.forard----

Prva vrstica pravi, naj mail ostane tudi v tem mailboxu; \ pa pomeni, da
naj se mail potem vec ne forwardira (preprecimo ciklanje). No; novejsi
sendmaili so ze dovolj pametni, da tega ne pocnejo, tudi brez \.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist