[ LUGOS ] Xdesigner + Motif.

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Pet Okt 31 16:44:47 CET 1997

Hi!

Eno vprasanje v zvezi z Motifom:

Imam en software z imenom X-Designer. Ki sicer ne rabi ravno
nujno motifa (za laufar ga ma zlinkanga staticno), ampak glede
na to, da je namen X-designerja delatu GUIje, je recimo dobro
imeti Motif development paket zraven.

A kdo pozna koga, ki bi mi v dobrobit Linuxa in za reklamo za LUGOS
itd. senkal en Motif za LINUX? Ali pa vsaj posodil do 15. Novembra?

Zadeva je namrec taka, da moram do 15. Novembra napisati recenzijo
od X-designerja za Linux Journal. In lepo bi bilo imeti normalen
Motif in zadevo res v redu sprobat. Malo goljufivo bi bilo narediti
source in jih potem skompajlati na kaksnemu AIXu ali HPju, ne?

A kdo torej ve, ce bi kaksna firma (Mantis?) pri nas hotela posoditi
eno kopijo Motifa za nekaj casa za potrebe clanka? In seveda za
vecno reklamo in dobrobit Linuxarjem!

Ce pac tega ne bo:
  Kje bi najhitreje in najceneje dobil en normalen Motif za Linux?
  (Lesstiff bom sicer tudi sprobal, ampak imam slabe izkusnje izpred
   pol leta. Ce kdo ve, da se je zadeva precej izboljsala, naj mi
   pove, ker X-Designer fino zivi tudi z 1.2 motifom...)

Thanks,
   Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist