[ LUGOS ] SLO Crke

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Okt 2 10:59:45 CEST 1997

On Thu, 2 Oct 1997, Gasper Fele wrote:

> Prebral sem slovenski howto, sedaj me pa zanima, kako bi pripravil
> WordPerfect,
> da bo poznal sicnike in sumnike. Isto velja za nscape.

WordPerfect ima "svojo" resitev. V meniju za posebne znake so vkljuceni
tudi sicniki in sumniki. Sam si moras narediti makro, da bos ob pritisku
na doloceno tipko (sicnik) izvedel izbiro multinacionalnega znaka.

	lp
		gody

PS: Netscape iz Interneta: stran mora biti pripravljena primerno, pa bo
sam izbral latin-2 crke.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist