[ LUGOS ] shadow

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Okt 13 13:11:43 CEST 1997

Danilo Godec wrote:

> y0... V RedHatu (vsaj v 4.2) se za to uporablja PAM, katerega
> skonfiguriras v /etc/pam.d/ . Iz paketa shadow potrebujes le programcek
> pwconv5, ki iz /etc/passwd naredi /etc/shadow.

Samo PAM ni dovolj, ker potrebujes tudi programcke za kreiranje in
manipuliranje uporabnikov pod shadow passwordi. V te namene je na
voljo paket shadow-utils (vsebuje tudi pwconv).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist