[ LUGOS ] copy paste, ikone

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Sre Okt 29 12:19:26 CET 1997

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si wrote:

>Kako naredim ikono na desktopu?

Hi!

Ja, to je odvisno od window managerja, katerega uporabljas...
Predvidevam, da uporabljas fvwm95. No, meni osebno ta ni vsec, sicer
pa v tem ni mogoce delati desktop ikon (vsaj jaz ne vem, kako...).

Poskusi z AfterStep upravljalnikom !
Sicer se v tem prav tako ne da delati "cisto" desktop ikon, ima pa
zelo uporaben modul (wharf), animirano vrstico z ikonami na desni
strani zaslona, ki si jo lahko priredis potrebam.
(/usr/lib/X11/afterstep/systemrc ali ~/.steprc, mislim da je nekako
tako, govorim na pamet).
Mislim, da ti ta vrstica lahko nadomesti desktop ikone. Poleg tega
pa ima AfterStep se enega izmed najlepsih vmesnikov (podoben Nextstepu).
AfterStep z izvorno kodo WM najdes na FTP:
ftp://mercur.s-gms.ms.edus.si/pub/Linux/X11/Window_managers/Afterstep/AfterStep-1.0.tar.gz

lp,
--
Iztok Heric <Iztok na creativ.si>

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist