[ LUGOS ] copy paste, ikone

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Sre Okt 29 11:14:02 CET 1997

     Ne dela.. Nimam tretje tipke na miski. Edina kombinacija tipk dela s
     <CRTL> in desno tipko od miske - pokaze mi main menu in par opcij..

     Dela pa nekaj drugega.  GPM

     Desktop: Caldera Open lite, oz kar ze ima..  Aha..  Proffesional
     Looking Glass ver 3.50d9 Visix software.

     Kje dobim programom bdftopcf /prevesti iz formata BDF (Binary
          Distribution Format) v format PCF (Portable Compiled Format)./?

Majan

______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: Re: [ LUGOS ] copy paste, ikone
Author:  <lugos-list na lugos.si> at PO_INT
Date:    29.10.1997 9:58

Howdy!

On Wed, 29 Oct 1997 marjan.savli na uessko.sigov.mail.si wrote:

>      Kaj naredim, da bom lahko uporabljal v Xih v terminalskem oknu copy
>      paste, kot to lahko delam v .... /ne bom omenil kje :-)/

Ze dela ... tekst oznacis tako, da drzis levi gumb misi in kazalec
pomaknes preko teksta (dobis inverzno obarvan tekst) -- temu bi lahko
rekel tudi copy. Paste naredis tako, da postavis tekstni kurzor na
ustrezno mesto (v xtermu) oz. pomaknes misji kurzor na pravo mesto (emacs)
in pritisnes srednji gumb misi (oz. na oba, ce imas mis z dvema gumboma).
Ce delas copy/paste v vi-ju, potem moras med operacijami z misjo drzati se
tipko SHIFT.

>      Kako naredim ikono na desktopu?

Odvisno od tega, kateri windows manager uporabljas.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist