[ LUGOS ] Da bo Jaka malo "bolj" jezen

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Pet Nov 21 03:49:01 CET 1997

    The> Heja!  Za zacetek vas samo pozdravljam iz lepe dezele
    The> Maryland (vzhodni del ZDA).  Vceraj sem delal izpit za vstop
    The> v univerzo in sedaj cakam na rezultate...

Aha - potem sva soseda. Jaz se nahajam v Bethesdi in sem bil vceraj na
sestanku Washington D.C. Linux Users Group (DC LUG), ki je slucajno
kar na nasem institutu (NIH). V to skupino spada na primer tudi Donald
Becker (vecina ethernet driverjev je njegovih), vendar je vceraj
manjkal. Zanimiva novica: Predvcerajsnjim je Intel telefoniral Linusu
kaj mora narediti da popravi F0 bug (karkoli ze to je), torej Intel
resno gleda na Linux!

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist