[ LUGOS ] [ OFF TOPIC ] .si DNS

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Nov 27 00:42:20 CET 1997

On Wed, 26 Nov 1997, Marko Mlakar wrote:

> Define "cudno".

Uhm, ok... :)

Naredim na kaninu query za mojo mashino in dobim v odgovor:

Non-authoritative answer:
... etc etc ...

naredim isto cez pet minut, NI nic vec non-auth answer, probam se ene par
drugih serverjev, siolov taurus daje non-auth za kanin in obratno, vcasih
je normalno, vcasih pa ni... Bogi uporabniki siola sploh ne morejo do
racunalnika, ker jim javlja, da capybara.sk-pttsc.lj.edus.si sploh ne
obstaja v DNSu, drugje dela cisto normalno...

 Vse je neki foobar... Al pa jaz cesa ne zastopim... *grin*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist