[ LUGOS ] FPK-pascal za Linux

Iztok Saje iztok na mobitel.si
Čet Nov 20 14:34:59 CET 1997

Zivijo !

Ce kdo se vedno raje programira v pascalu kot v C++, in mu je
kot meni editor-prevajalnik-igrica Borlandov BP, mu toplo priporocam:

http://sun01.brain.uni-freiburg.de/~klaus/pascal/fpk-pas/fpk.html

Sam imam kup malih uporabnih programckov v .pas za DOS in sem se
mucil z DOSEMUjem : kar je dokaj perverzna resitev.
probal sem p2c in GNU Pascal, pa nima povsem iste sintakse,
medtem ko pri FPKju isti source naredi EXE za DOS in za Linux.

Linux ima tudi sockets unit, da se lahko malo igramo po omrezju.

Pri FPK ni ravno vse 100%, (npr: nekaj me je zezalo z longint,
pa sem moral malo preloziti izraze in jih poenostaviti z vmesno
spremenljivko, ne trpi navlake po end. in se kaj), ampak source
za FPK lepo spila na BP.

Sedaj je moja konfiguracija cca taksna: Tale Linux, samba, drugi PC
z DOS. Tako editiram/debugiram pod DOSom, kot sem se naucil se z
Turbo pascalom 3.0; nato pa samo en make in imam Linux program.

      Pozdrav,
                Iztok

p.s. kaj vec kot make nisem naredil s FPKjem: pred casom sem si
ga zinstaliral, vendar bi tezko komu pomagal pri tem. Ima pa DOCs.

Dodatne informacije o seznamu Starilist