[ LUGOS ] Nenavadni rebooti Linux-a & kernel & ...

Iztok Heric iztokh na creativ.si
Sre Nov 19 12:57:36 CET 1997

Hi

Ja, ce nimas instaliranega Service Pack 3 in nekaj hotfixov (pri NT),
ki so bili ze precej dlje casa zunaj kot pa "fix" za Linux ;)
(hkrati s popravkom za jolt/ssping pri sux'95 in pri NT z chargeni.exe
fix-om (!?))

Kernel 2.0.32 mi uspesno dela, ceprav mi iz neznanih razlogov vmes
ni hotel spoznati SB (16). Ocitno si je premislil in zdaj dela (sam
ne vem, kaj sem spremenil v kernel configu). Imel sem pa tezave
pri kernelu 2.0.27 (oz. njegovem menuconfig-u) - namrec nisem in
nisem mu mogel dopovedati naj vzame IRQ za SB 5 in ne 7 (njegov default).
Rocno editiranje ali xconfig je delal.

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>
Hiroshima '45  Chernobyl '86  Winsucks '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist