[ LUGOS ] newsserverji

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Nov 5 17:03:38 CET 1997

> Imam mashino, ki je nposredno priklopljena na internet v domeni uni-lj.si.
> Vse kar potrebujem je dogovor z nekom, ki bi  mi lahko dajal news feed
> za nekaj grup in dovolil, da bi mu jaz vracal news feed za iste grupe.

Ponavadi se za feed zmenis s tistim, pri katerem newse tudi obicajno beres.
Za zacetek se vedno priporocam, da poskusis suck (ki ga poganjas v cronu,
recimo enkrat na uro). Potem se lahko morda z news.uni-lj.si zmenis za
feed. Videti je, da imajo kar precej OK feed, ceprav ne pozirajo newsov kot
bi jih morali (shrug).

Ce bos videl, da se suck obnasa OK, se ti morda sploh ne bo splacalo meniti za
feed.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist