[ LUGOS ] Samba

Blaz Podrzaj blaz na mail.ljudmila.org
Sre Nov 26 01:53:21 CET 1997

Yo!

Imam problem...in sicer...rad bi, da se mi v Network Neighborhood-u pod
Linux share-om pokazejo vsi home direktoriji, brez da bi uporabil
opcijo auto servicesin in nasteval vse user-je.

Poizkusal sem ze na vse nacine pa mi pokaze vedno samo 'homes' share, ce
pa sem na Win box-u logiran z username-om, ki ga uporabljam tudi na
Linux box-u pa se poleg 'homes' share-a pojavi se moj home share (o
ostalih ne duha ne sluha). Uporabljam share level security in opcijo
'browseable = yes' pod sekcijo [homes].

Ima kdo kaksno idejo, oziroma ce se je s podobnimi recmi ze ukvarjal?

Pa se nekaj...a je to normalno, da ostanejo public share-i aktivni,
ceprav sem na Win box-u disconnect-al vse share-e?

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist