[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Tomi Malensek tomi na insert.si
Sre Nov 12 15:02:37 CET 1997

Frenk Zavasnik wrote:

> Metod Kozelj wrote:
>
> V tem primeru ne. Roxen ima namrec dodatne HTML tage (npr. GTEXT), ki
> generirajo GIfe iz teksta, za kar seveda potrebuje fonte. Sam sem jih
> nasel na home strezniku roxena, vendar ne delujejo prav pretirano v redu
> (presledki so vsaj 3x sirsi, kot z angleskim fontom).

Ja sej jz sm tud 2 razlicna fonta najdu na njihovem strezniku samo sta
osnovna (arial in times), tako da bi rabil še kakšnega bolj eksotičnega.
Najbolje pa bi mi prišel nasvet za izdelavo fontov. Kar se tice pa
presledkov imas v gtext tagu parameter (ne vem na pamet) s katerim
določas razmik med crkami. Probaj, mogoce ti bo pomagalo. Meni dela bp.
Stvar je pa drugace ubitacna. Ce zvem kako se naredi fonte bom recept
poslal sem. Btw, si probal acces counter, ki ti steje z besedami? Ce
nisi probej, full dobra fora sploh ce prevedes v slo.
--
Lp, Tomi