[ LUGOS ] ???

Dusan Matic milan.matic na guest.arnes.si
Tor Nov 25 16:31:34 CET 1997

Hi !

Mam en problemcek s Pineom. Prvic ko pozenes pine, te vprasa ce hoces
poslat mail in sprejet en pine faq al neki takega .. no in jst sem dal
da mi sprejte ta file, med tem je pa prekinlo zvezo .. in od takrat vsakic
ko pozenem pine preden izpise stevilo INBOX sporocil mi napise tole :

[Error creating /var/spool/mail/outrage.lock.880471607.2039.technotron.si:
Perm]

vendar tega filea ni, kompletna instalacija pinea tud ne pomaga, vendar
kakor kaze, tole sporocilo na nic ne vpliva, vendar me mal moti ;)

Mogoce kdo ve, kako bi to resil ? Imam pa RedHat 4.1...

 Peace !

  indy

Dodatne informacije o seznamu Starilist