[ LUGOS ] morebitno skupno narocile knjige!

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Nov 12 11:23:03 CET 1997

Gre za knjigo Practical Guide to Linux, Mark Sobell, ISBN 0201895498.
Zadevo sem videl in reletel. Edina stvar ki mi ni bila vsec, je to, da
je uproabljen tanek papir, ki se malce tezje lista. Sicer pa je knjiga
zajetna in pokriva prav vsa poglavja. Poleg tega je bila v tujih
recenzijah povsod zelo uredu ocenjena in priporocena.

Pri DESKu bi bila ob skupnem narocilu vecih komadov cena 9610.00 - 10%
DObavni cas 10-14 dni.
       						bye, Jack

Ce bi koga zanimalo, naj se mi javi na lugos na lugos.si

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist