[ LUGOS ] Linux BBS

Dusan Matic milan.matic na guest.arnes.si
Pon Nov 24 14:56:02 CET 1997

Hi !

Se spozna kdo tle na BBS software za Linux ? Po moje je Linux idealen OS
za BBS, sam kaj ko je trenutno po moje premalo softwarea.. Repro BBS je
edini, ki laufa na Linux masini in ima VU BBS od Tycho Softworks...
Z njim je tko .. prenesu sem najnovejso razlicico in zasledu v
dokumentaciji, da imas omogocen node in s tem prenasanje FidoNet poste
samo v registrirani verziji, torej moras placas skoraj 50$ vsako leto ..
sedaj pa ne vem, ce se splaca registrirat tale VU BBS ? Kaksen je
support za node ? Je na ravni BinkleyTerma ? Sama BBS aplikacija se mi
pa dopade ...

Sicer pa tale VUBBS ni po moje edina dobra moznost .. Obstaja se kaksen
uporaben BBS software ? Predvsem mora imet tud node nacin ..

 Peace !

   [indy]

Dodatne informacije o seznamu Starilist