[ LUGOS ] sshd

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 24 11:27:18 CET 1997

On Mon, 24 Nov 1997, Metod Kozelj wrote:

> Sorry ker sem te takole zalil. Upam, da bo tole javno opravicilo
> zadostovalo, da me ne bos tozil zaradi razzalitve :-)

Saj bi, ampak ne najdem stevilke od odvetnika... Mam doma vizitko... ;>

> Hmmm ... tezko bo. Jaz sem do sedaj prevedel priblizno 5 verzij (od tega
> prvo vsaj ene 6-krat) na priblizno 4 platformah.

Hmmm... Jaz sem instaliral na vsaj stirih racunalnikih, dve verzije, in
zdaj tole tazadnjo telovadbo sem kompajlal sigurno ene dvajset krat.. ;>

Anyway, zdaj dela... Niti ne vem zakaj... Vceraj zvecer ni delalo, danes
zjutraj je pa delalo vse ok, ko sem probal.. interesting...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist