[ LUGOS ] logiranje

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Nov 4 10:44:32 CET 1997

Jernej Horvat wrote:

> kill `cat /var/run/ppp0` ?

> Meni ni delal z AMD K90, ce sem kernel optimiziral za Pentium ali
> 486. Delal samo z 386 verzijo. :(

Linux pod Cyrixom tece popolnoma brezhibno.
Kernel 2.0.31, pgcc, optimizacije -O3, kernel kompajliran za
Intel Pentium procesorje.

Imel sem dolocene tezave, ce sem uporabljal Cyrix-patch, ki
vklopi prepoznavanje procesorja (ident) v kombinaciji z
QNX schedulerjem.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist