[ LUGOS ] prosnja

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Ned Nov 16 17:03:17 CET 1997

Bo{tjan Poto~nik wrote:

> ojla
>
> lepo bi vas prosil c ebi mi lahko kdo posodil  za kaksen
> dan eno novejso verzijo linuxa ki podpira kartice s S3 cipom
> se lepo zahvaljujem
>
> bostjan.potocnik2 na guest.arnes.si
he he...
Linux ne podpira sam po sebi VSE graficne kartice. No, vsaj v tekstovnem
nacinu ...
Ker se mi zdi, da v resnici  isces linux distribucijo, ki vsebuje X
server, ki podpira S3 cipe, ti lahko ponudim en malce starejsi CD, ki
vsebuje
slackware 3.1, red hat 4.1 in debian 1.2.5 .
Vse 3 distribucije vsebujejo X serverje, ki verjetno podpirajo S3 cipe.
100% ti to lahko zagosovim le za Slakware, ki sem ga instaliral in ki
ima
XFree X11R6 verzijo 3.2.

Se moj domaci naslov, ce prides:
  Ulica Gorenjskega odreda 6, Kranj