[ LUGOS ] ISDN, ipppd in CISCO - PAP

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Nov 24 09:09:43 CET 1997

On Fri, 21 Nov 1997, Alen Salamun wrote:

> Meni ipppd na termial server (DEC) dela cisto OK...No ne cisto...Neki hudic mi
> vspostavi link vsakih 15 min. avtomatsko. ANY IDEAS????????????? sendmail queue
> je na 1 h nastavljen, tak da ni....

Poskusi opazovati promet na mrezi. Ce se ti pojavi samo en (ali nekaj)
paket na 15 minut, najbrz ne bo pretezko odkriti krivca.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist