[ LUGOS ] RE: Nenavadni rebooti Linux-a

Damjan Lampret Damjan.Lampret na arnes.si
Ned Nov 16 11:06:30 CET 1997

On Sat, 15 Nov 1997, Haywood wrote:

> Poglej http://tryc.on.ca/hypermail/bugtraq.17/0125.html
> Bo treba patchat /usr/src/linux/net/ipv4/ip_fragment.c

Jaz sem svoje masine popetchal v petek. Od takrat opazam v logih, da jih
nekdo poskusa razsuti. Svoj source naslov pa vedno spoofa, tako da zgleda,
da je napad prisel iz same masine. Verjetno se nekdo gre large scale
attack in flooda s fragmentiranimi paketi kar cele b klase. Zdi se mi, da
tole prihaja nekje iz Evrope.

 Greetings,
                               \\\\|////
  Damjan Lampret               / ^   ^ \
                              {-(O)^(O)-}
Damjan Lampret  \ -------oOOOo-----U-----oOOOo--------/ Damjan Lampret
ARNES, Jamova 39 \ damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si  / SSER, Vegova 4
SI-1000 Ljubljana +---+-------------------------+---+ SI-1000 Ljubljana
tel: +386 61 125-1515 | damjan.lampret na arnes.si | tel: +386 61 214-267
fax: +386 61 125-5454 +-----------------Oooo.---+ fax: +386 61 214-323
                            oooO        (   )
                              \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist