[ LUGOS ] WordPerfect 7.0 SuX???

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Tor Nov 4 06:34:48 CET 1997

On 03-Nov-97 Gregor Kovac wrote:
>Zakaj pa nisi lepo prebral Slovenian-HOWTO, si dobil Xmodmap.si napisal
>xmodmap
>Xmodmap.si in delal s krilatimi znaki, jih printal,.... ??Naredi to... Bos
Hi!

Jajaja..Mozno da bo to celo delalo AMPAK jaz sem lepo dodajal nase znake iz
Character Table in ce sem jih videl na zaslonu bi jih moral tudi na tiskalniku
in temu ni bilo tako...To pa je problem!i Kot sem enkrat ze rekel, taksne
stvari se ne smejo dogajati navadnemu uporabniku. Za moje pojme WP7 ni vreden
svojega denarja in me spominja na Micro$oft z svojo strategijo prodaj beta
izdelkov....No to je moje mnenje...

LP, Alen
---
/ Alen Salamun, Zrcalo d.o.o., Glavni trg 17b, 2000 Maribor, Slovenia \
| Phone: +386-62-224-389, Fax: +386-62-224-765, GSM: +386-41-684-543  |
|          E-mail: Alen.Salamun na zrcalo.si, snowman na zrcalo.si          |
/     -= LiNUX =- The only REAL OS | Microsoft is not the answer,     \
\          Microsoft is the question and the answer is NO!!!          /