[ LUGOS ] [ tombstone ] html/db

Zarko Mocnik zarko.mocnik na dem.si
Pet Nov 28 12:17:15 CET 1997

Crt Jakhel wrote:

> Kaze, da bom uporabil php in msql. php pocisti tudi vprasanje
> generiranja grafov, ker ima vgrajeno zvezo s knjiznico gd.

Glede na zmogljivosti stabilnost in podporo uporabniku, bi ti predlagal
mysql, ki je programsko prakticno kompatibilen z msql, vendar
zmogljivejsi in hitrejsi. (Poglej http://www.tcx.se). PHP pa je kar
dobra izbira.

> gnuplot naceloma ima gif output, vendar kao samo od zadnje verzije
> dalje,
> ki je 3.6 in je na ftpju, ki da je kao distribucijski, ni najti.

Sam sem ga nekje odkril. Ce se ne motim, tudi gnuplot uporablja
knjiznico gd. Za podporo GIF (ki sicer deluje precej OK) je potrebno v
nekje odkomentirati definicijo ustreznega terminala, ker po defaultu ni
vkljucen. Ce koga zanima, gnuplot3.6_z_gif.tar.gz, naj sporoci.

Pozdrav,
    _
    Zarko

Dodatne informacije o seznamu Starilist