[ LUGOS ] Nenavadni rebooti Linux-a

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Ned Nov 16 09:15:22 CET 1997

On Sun, 16 Nov 1997, Iztok Heric wrote:

> Ja, res je bil napad... Nekdo se je lepo spravil po vrsti "pingat"
> nekatere streznike. Zdaj je Linux : Winsux = 1 : 1 = tale_sh*t : winnuke
> Skratka, stvar ti panicira kernel, od katerih se npr. nekatere starejse
> razlicice (odvisno res se od vremena :) same rebootajo, nekatere (meni
> doma npr. 2.0.31 ko se poskusal) pa ostane v precej mrtvem stanju.
> aha, btw: Kaj ni Lugos streznik dozivel podobne usode !? Vceraj je bil
> vecji del dneva down.

Tudi jaz sem tako sumil, ko pa sem prisel na ARNES, sem videl da je (GRR!)
utp kabel padel ven iz mrezne kartice (imam ful napet kabel) :) Sem nazaj
vtaknil in je delal naprej.. Uptime 25 dni :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist