[ LUGOS ] KDE, Berlin

marko.samastur na fmf.uni-lj.si marko.samastur na fmf.uni-lj.si
Pon Nov 10 11:36:31 CET 1997

Zdravo,

Ker sem se navelical starega desktopa (win95 look-a-like), sem malo brskal po
spletu in naletel na KDE.
Zadeva izgleda obetajoce in kar me je se posebej pritegnilo, je da so avtorji
razmisljali o internacionalizaciji, kar pomeni, da bi lahko KDE lokalizirali v
slovenscino. Kaksno je vase mnenje o tem? A se kdo javi, da bi mi pomagal?
Ok, vem da je vecina izmed vas navajena na anglescino do te mere, da se le
zmrdne ob taksnih idejah, toda ce me spomin se ni popolnoma izdal, se je pred
par meseci oglasil nekdo, ki si je zelel uporabljati linux, vendar ni znal
anglescine. Ker je taksnih uporabnikov verjetno cela mnozica in ker si mi baje
zelimo, da bi bil linux v Sloveniji bolj uveljavljen (beri: razsirjen), bi
mogoce bilo dobro, ce bi s v tej smeri nekoliko bolj potrudili (potem pa se
slovenska navodila, slovensko podporo se za druge stvari, vse skupaj spakiramo
v en "slovenski" paket and voila).
No, saj ni treba, da bi bil ravno KDE. Ceprav je med vsemi meni znanimi
desktopi, ki omogocajo slovenjenje (meni znana sta samo KDE in Berlin) ta
videti se najdlje razvit.

Lp,

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist