[ LUGOS ] Pine

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 10 00:44:22 CET 1997

On Sun, 9 Nov 1997, Iztok Heric wrote:

> Koliko daljsi, toliko uporabnejsi. Najnazadnje se da z njin se surfat ;) Ce
kar se uporabnosti tice, bi se dalo razpravljati ampak generally je tako,
da ce hocem komu kratek mail napisat, se mi vcasih se pine-a ne da
poganjat, uporabim kar mail... Funny ha? ;> Ne mi zdaj rect, da je scape
bolj uporaben kot mail za pisanje kratih mailov, mah sploh za pisanje
mailov.. *grin* Preden se ti nalozi netscape in preden se prekopljes skozi
vse gumbe in dialoge, jaz mail posljem ze desetkrat... :PP Prav tako je pa
z browserjem, preden ti startas Xe ali pa vsaj netscape, pridem jaz na
www.lugos.si in preberem novice in ze zaprem lynx... ;>

> ze dobis k WWW browserju zraven se tole, zakaj naj nebi
> uporabljal...
Blaah! ce bi vsaj naredili modularne zadeve... Pred Netscape Navigatorjem
4.x, si moral komplet vse vlect dol... Jaz osebno rabim browser, kaj mi bo
maler in news browser? Ne rabim zdaj in zakaj bi to prenasal ko zmesan...
Ok, zdaj lahko dobis netscape navigator brez vsega... BUT! Ce bi pa rad se
mailer, moras pa kar celo verzijo se enkrat dol potegnit, tudi browser, ki
ga ze imas.. ;>

> Edino dinozavri vztrajajo se pri tekstovni navlaki LOKALNO na svoji
> masini, ce pa majo kak 3GB disk (danes so relativno poceni) in 64 MB RAM
> in je na voljo tudi veliko prijaznejsa X razlicica :))

Naah, nisem dinozaver, pa tudi 3GB diska in 64 rama nimam, pa ce bi imel,
bi ses zmeraj poganjal lynx in pine, enostavno zato, ker je vse skupaj
hitreje in bolj udobno... Yes, sprehajanje roke od miske k tipkovnici mi
je odvec... al eno al pa drugo... ;> Sicer pa je vse stvar okusa in tole
je ze tko malo off-topic... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist