[ LUGOS ] logiranje

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 3 15:07:47 CET 1997

On Mon, 3 Nov 1997, Gasper Fele wrote:

> Ce se mi 1 program navidezno brez vzroka treminira- a obstaja kaksen
> log, zakaj se je ?
Odvisno od programa... Prej ne, kot ja (Netscape press *grin*)

> Pa se - ce mi 1 program usuje sistem (dobim page fault in ene exceptione
> na zaslon pa stwar zamrzne) - kako naj stvar skinem iz zaslona, da
> pokazem komu, ki bi vedel zakaj?
Ce ti to naredi kak program, ali pa celo vec programov, potem imas
problem... To se ne dogaja na Linuxu (linux != Windows *cackle*) Ko se
meni to zgodi, zacnem menjavat hardware *shrug*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist