[ LUGOS ] WordPerfect 7.0 SuX???

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Ned Nov 2 19:49:47 CET 1997

Hi!

No evo en expirience z WP7 za LiNUX:

Najprej stvar instaliram..WoW kak vredu instalacija si mislim....
Pozenem xwp, caka, cakam, cakam nic stoji pri oni uvodni sliki...
Pol v /var/log/messages ugotovim, da oni licence manager od Wp-ja hodi nekaj na
net iskat. No pa grem na inet in se enkrat poskusim...Dela ko sus...No super si
mislim, sedaj pa bom mogel vedno prvo na inet iti, da ga bom lahko pognal...Pol
nekako sklamfam skupaj one makrote za scz (z klukicami) uhh vse dela lepo.
Dam print pa dobim namesto nasih crk neko solato. Spremenim font celega texta
pa dobim se namesto navadnih crk neko solato.

Killnem xwp in se vrnem k LyX-u...

End OF Story
---
/ Alen Salamun, Zrcalo d.o.o., Glavni trg 17b, 2000 Maribor, Slovenia \
| Phone: +386-62-224-389, Fax: +386-62-224-765, GSM: +386-41-684-543  |
|          E-mail: Alen.Salamun na zrcalo.si, snowman na zrcalo.si          |
/     -= LiNUX =- The only REAL OS | Microsoft is not the answer,     \
\          Microsoft is the question and the answer is NO!!!          /