[ LUGOS ] About USR in P'n'P

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Maj 27 09:49:57 CEST 1997

On Tue, 27 May 1997, Jernej Horvat wrote:

> Nimas problemov z kabli, z UARTi,...
Problemi? Bah! Vsi PENT boardi imajo uart16550a, ce pa ze res hoces, potem
pa gres in kupis zyxel io board ki ti omogoca 400 kbps+ pa je...

> Imas probleme z ostalim HW, vcasih noce spstiti carrierja...da o streli
Problem z ostalim hw?!?!?! Waaaa? Si ti malo zgresil? Kaksen problem pa bi
lahko imel z ostalim HWjem z ziunanjim modemom? In strela? Povej kaka je
razlika, ce ti strela vdari v telefonsko linijo modem imas pa notranji?
Scvre se vse, pa nima veze kak modem imas...

> sploh ne govorimo.
> PS: trenutno uporabljam en star ZyXEL U1496B. Sicer pa USR Sportster
> (interni:>)
Sportsterji mi sloh niso vsec... Od USR je Courier cisto v redu... Vse
drugo kar je pod, je poden... ;>

 Hm, Sicer mam pa obcutek da tole v bistvu niti nima vec veze z listo...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist