[ LUGOS ] Newsgrupa?

Mirjan Svagelj sodmsvag na guest.arnes.si
Čet Maj 22 15:39:30 CEST 1997

Hi!
no, jaz mam tudi en predlog glede Newsgrupe, kot je ales omenil
je ze res da je prevec mailov na tem, in pa tudi to da po nekem casu
pozabis na newsgrupo, lahko bi naredili kak medsebojni proggy ki bo
povezoval mailing liso in newsgrupo, tako da za te ki jim je 64 mailov
prevec lako odjavijo od mailing liste in so v newsgrupi ...
kaj pravite ?

Noja, mogoce pa jaz malo prevec sanjarim :>

[ Vini, vidi, Linux!          | Name: Mirjan Svagelj                  ]
[-----------------------------| E-Mail: Mirjan.Svagelj na guest.arnes.si ]
[ Sex, Drugs & Linux Rules    | IRC nick(EFnet): Tumpek on #prekmurje ]

Dodatne informacije o seznamu Starilist