[ LUGOS ] Linux vs. NT

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Maj 6 09:11:58 CEST 1997

Banzai!

 Yo ppl. Jutri imam sestanek pri stranki, kjer bo en fight. Na eni strani
bom jaz z Linuxom na drugi pa hmm... Billy in njegovi NTji.

 Masta kake dobre argumente, ki bojo meni v prid? Mislim, poleg cene...
hehe... Predvsem nekaj na temo zanesljivosti in varnosti podatkov...

BTW A se da kje pri nas kupit najnovejsi izdajo Linux Bible? Ali je hmm
tista iz leta '94 al kok ze se zmeraj hmm 'valid'?

 Anyway, zdaj grem naredit se specifikacijo za racunalnik, ki bo vse
skupaj laufal... *cringe* Za NTje bi radi imel PP200 z 128MB rama!!!!

Pozdrav,
David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist