[ LUGOS ] Tapa and disk mirrioring?

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Sob Maj 17 13:18:55 CEST 1997

On Sat, 3 May 1997, David Klasinc wrote:

>  Mal me zanima, kaksne izkusjne maste kaj z kakimi tapi... Like HP
> SureStore and stuff, SCSI dat zadeve...

Pri nas v laboratoriju imamo en HPjev DDS-1 DAT. V glavnem je vse v redu,
je pa stvar zelo pocasna in samo 2 GB gre na eno kaseto. Kaksna 3 leta
dela ze brez problemov, le enkrat je eno kaseto nekak "pokvaril" (samo jo
je nekaj motal sem in tja, javljal, da ni dobro in jo ven vedno dal
premotano nekam na sredino). Takrat je zadostovalo kaseto enkrat dati v en
Connerjev DAT, jo vzeti ven in je spet bilo vse normalno. :-/

Enkrat sem nekaj malo delal tudi z enim Sunovim 8 mm DATom. Tisto je pa
slo super. Pri kopiranju iz DATa na disk (vse SCSI-2), se nisem mogel
znebiti obcutka, da mora DAT cakati disk, da bo svoje zapisal...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist