[ LUGOS ] Imamo Newsgrupo - Si.Org.Lugos

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Maj 29 11:15:51 CEST 1997

> Aha, to je seveda boljse. Ceprav pogresam kaksno _nizkoprometno_ mail
> listo za _pomembna_ obvestila.

Hmm. Mogoce bi lahko to tudi bilo v tej sedanji.. Ali pa se kaksna nova,
ki bi jo nekdo ki bi spremljal ostale moderiral in notri dajal samo
pametne stvari.
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist