[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 20 10:50:56 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 20 May 1997, David Klasinc wrote:

>  BTW: Tukaj bi morali prepovedat vse windoze mailerje in vse ki
> uporabljajo kakrsen koli ISO nabor znakov, ker pine dela cudeze iz tega...
> Hm, Blayo kateri mailer je to? ker je tko cudn, da meni pine ne dela vec
> line wrappinga... *creepy*

Ja, Blayotov mailer je 'X-Mailer: Microsoft Internet Mail 4.70.1154'.
Sramotno! Aja, pa line wraping bi moral delat ze mailer, ki posto posilja.
To pac ni naloga mailerja, ki posto prejme. Kaj pa on ve, kje (in ali
sploh) lahko vrstico zlomi. Kaj pa, ce dobis v posti se kaksen UUencodan
file? Tam bi bilo lomljenje vrstic fatalno. Kar se pa tice ISOta, pa naj
ne bi bilo problema. Moj pine mi ISO-8859-1 pokaze brez pripomb, za
ISO-8859-2 pa sicer zajamra, da morda kaksen znak ne bo prav prikazan
ampak vecjih problemov pa nima.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist