[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Maj 7 20:18:10 CEST 1997

On 07-May-97 David Klasinc wrote:
>Banzai!
>
> Zadeve je konc, skoraj... Na eni stranimize sem sedel jaz z linuxom, na
>drugi strani mize so sedeli NTji... Po hitrem pregledu ponudb in cen je
Hi!

No SUPER...Saj sem rekel...Ni ga cez LiNUX pa naj oni lapajo kaj cejo, vecinoma
pa tako in tako niti niso tako izkuseni...To glede MAIL-a pa sem cisto pozabil..
.Hehehe..Aja ce smem vprasat koliko stanje tako postavitev enega streznika navad
nega z DNS, mail pa diald, ftp ??? Saj samo okvirno me zanima (mislim koliko od
gnara naj bi dobil postavljalec sistema)..Lahko v privat mail ruknes...

                                                LP, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist