[ LUGOS ] Newsgrupa?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 14:45:16 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Aha, torej ti je tudi 200 mailov na dan premalo? Samo reci. Najbrz ti ne
Ne, tega nisem rekel, ker vecino maila sesujem ze v index listi.. ;>
Ampak s takih in drugacnih mailing list dobim ogromno informacij, ki bi
jih drugace tezko nasel... Tako da imam raje aktivne mailing liste, kot pa
take, na katero se priklopis inpotem po dveh mesecih pozabis nanjo...
*shrug*

> bo tezko najti nekaj dobrih dus, ki ti bodo s pomocjo crontab-a
> pomagale iz te strasne zagate... >;-)
Bah! Bojo sporocila vec ali manj enaka in dolgocajtna... ;>

> Torej se en razlog vec na newsgrupo.
Mnjah... Samo kdaj se bom pa spravil to narest je pa tudi vprasanje... No
ja... Ne glede na to, sem jaz za newsgrupo ce je interes... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist