[ LUGOS ] dial-in

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Maj 16 22:00:43 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 16 Apr 1995, Uros Vracko wrote:

> Mam eno zelo konkretno vprasanje: Ustimat hocem doma dial-in na svoji
> linux skatli. Modem je ZOOM-ov (jajca, ce kdo mene vprasa), uporabljam
> pa uugetty. Tezava je v tem, da kljub temu, da je na com portu nastimana
> hitrost 2400, pri klicnanju na modem dobim le neke cudne kwake (simptom
> prevelike hitrosti na com portu ?). A ma kdo kaksno idejo ?
> Kaksni morajo bit flag-i na com portu ?

Hja, njaprej poskrbi, da bo dial-out deloval cisto brez problemov.

Glede kvak: je vec razlogov zanje. Ena je nepravilna hitrost komunikacije
med racunalnikom in modemom. Ampak to pri internih modemih ni nikoli
problem (vsaj ne bi smel biti), zunanji pa novejsi znajo hitrost
prilagodit. Druga moznost je pa slaba linija in izklopljen error
correction. Prva moznost se pokaze tudi pri dial out.

Aja, pri tistih 'pametnih' zunanjih modemih, ki znajo prilagajat hitrost
komunikacije z racunalnikom nastavitvam na racunalniku: ze kar nekaj
modemov sem videl, da so po resetu (recimo z 'ATZ') pozabili s kaksno
hitrostjo se racunalnik meni z njimi in so se postavili na 38400. Ce je
potem prisel not klic, je racunalnik namesto 'RING'a dobil smeti. Pomagalo
je, ce se je po resetu modemu poslalo se kaksen ukaz, recimo kar 'AT\r'.

Mimogrede, za kontrolo modemov priporocam paket 'mgetty+sendfax'
(http://greenie.muc.de/<something>), ki zna poleg sprejema 'data' povezav
tudi sprejemati in oddajati faxe. Pri data povezavah je zelo
konfigurabilen (loci med UUCP, FIDO, PPP in podobnimi klici ter navadnimi
interaktivnimi) ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist