[ LUGOS ] DISCUSSION

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sre Maj 21 16:39:07 CEST 1997

Hiya!

Slackware tukaj.
Doma, na sestih linuxih na faksu, ki jih rihtam in se
nekaj racunalnikih pri raznih prijateljih in sorodnikih, ki
jih posiljujem z Linuxom!

Razlog je preprost:
  Nikoli pozneje se mi ni dalo sprobati nic drugega in nikoli se
mi ni Slackware izneveril do take mere, da bi zacel gledati drugam.

Nekje pred tremi leti, se je najbolj pogosto dobilo Slackware na
Internetu in zato ga verjetno se vedno uporabljam.
Se posebej zato, ker nisem fanaticen upgradar in me stare verzije
ponavadi motijo sele takrat, ko je takoalitako najbolj smiselno kar
vse na novo zinstalirat (a.out -> ELF). Zato me tudi sofisticirana
orodja za pakete ne impresionirajo prevec.

Takoalitako imam inklinacijo, da distribucijo mutiliram do
nerazpoznavnosti, za to se mi pa zdi Slackware najboljsi, ker ima
najbolj enostavno administracijsko orodje. Za koga je to gotovo
velik minus.

Primerjam lahko samo z Debianom in RedHatom, ki ju malo poznam.
No ja, in z SLS distribucijo
nekje iz 93, ki je bila na 25 5.25 disketah in je imela instalacijsko
orodje, ki je zmoglo: 'insert next floppy and press enter'.
Recimo temu 'neresno', ceprav sem sel na Slackware zato, ker SLSja nisem
vec nasel, ne pa zato, ker bi me vse skupaj motilo.

Za take tipe, ki se ne moremo zadrzati prckanja na roke in kreiranja
lastnih /usr/local, /client ali /config, dreves, je po mojem vseeno katero
instalacijo uporabljamo.

Instaliral sem ze Linux tako, da sem zazipal celo / particijo in jo
sftpjal na UMSDOS particijo na racunalnik, ki sem ga postavil z Slackware
root/boot flopijema. Nato sem odzipal, popravil mrezno konfiguracijo,
namountal /usr in /home cez NFS, se malo poigrajckal s kernelom, in
nekaj /etc/ faili. Zadeva se danes dela tip top!

Ali pa enkrat, ko sem dal od prijatelja disk, kamor sem hotel instalirati
zadevo, v moj racunalnik, in vse skupaj poinstaliral kar z
'dd if=/dev/hda1 of=/dev/hdb1; dd if=/dev/hda3 of=/dev/hdb3'.
Heh... In zadeva bi tudi se danes delala, ce ne bi tip ze prodal
masine vmes... Je pa res, da ta racunalnik ni nikoli
prebavil avtomatskega e2fsck-ja ampak je hotel rocno intervencijo.
Ni cudno... :)))

Dolga in avanturisticna je zgodovina mnogih Linuxarjev.

Cic, ki sploh nima CDROM driva, zato se gre vcasih obskurne zadeve...

Dodatne informacije o seznamu Starilist