[ LUGOS ] USTVARIMO NEWSGRUPO!

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Maj 22 13:10:24 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Danes zjutraj me je cakalo 64 novih mailov - velika vecina iz te mail
> liste. In ko sedaj odgovarjam na en mail, priletijo se stirje novi.
> Ljudje, to tako ne bo slo vec.
> Ja, vem, da se lahko kadarkoli odjavim iz liste, ampak v bistvu bi rad
> predlagal, da ustanovimo neko newsgrupo v usenetu in take debate v glavnem
> prenesemo tja. Tukaj je v eni sami noci padlo vec prispevkov, kot jih je
> zelo veliko newsgrup dozivelo v vsej svoji zgodovini. Tako bi rekel, da je
> situacija nedvomno zrela, da se preselimo tja.
> Predlagal bi grupo si.org.lugos ali pa mogoce si.comp.os.linux.

Se popolnoma strinjam.
Danes sem se zacel pogovarjati s kolegi da vidim kaj vse bo potrebno.
Listo bi obdrzal kot komunikacijo LUGOSa s clani predvsem za manjstevilna
obvestila ki so pomembnejsa.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist