[ LUGOS ] [ Off topic ] News readerji (Was: majordomo upravitelji)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Maj 5 18:20:03 CEST 1997

On Mon, 5 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Eee ... ko smo ze ravno pri USENetu ... Mi je kar nerodno priznat, ampak
> ... ali mi lahko kdo priporoci kaksen bolj enostaven tekstno orientiran
> newsreader? Mimogrede: ravno sem presel na uporabo Pina za branje/pisanje
> poste in sem opazil, da ima med konfiguracijskimi moznostmi nekaj omenjene
> newse. A kdo to kaj pozna?

Ce bi rad mocno zverino, uporabi GNUS (del "vsemogocega" Emacs-a), ki ga
najbrz itak ze imas instaliranega. Drugace pa priporocam SLRN. Ima vse
bistvene funkcije GNUSa (in newsreaderjev na sploh), je pa zelo majhen in
strasno hiter.

Najnovejse verzije Pine-a sicer se nisem videl, ampak vsaj se verzija 3.95
ni bila primerna za newse. Ima zelo malo funkcij, niti tako osnovnih kot
je threading ne pozna, zelo malo se ga na konfigurirati in se pocasen je.
Sicer vse skupaj deluje boljse kot kaksen Netscape, ampak SLRN ga vseeno
gladko povozi.

> Odgovore mi lahko posljete na privatno posto, ker nimajo veze z Linuxom

To je sicer res, ampak priporocilo dobrega newsreaderja bi znalo koristi
se komu, zato bom odgovoril raje kar na listo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist