[ LUGOS ] LUGOS

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Maj 16 10:50:36 CEST 1997

Danes sem klical na Upravno enoto Lj, Sektor za upravne notranje zadeve
(oddelek za javni red), kamor smo 9.4 oddali prosnjo za registracijo
drustva. Namrec do danes niso nic odgovorili in un mi je povedal da tudi
ne bojo se vsaj 10 dni, ker imajo guzvo z raznimi prireditvami... :)
Jaz sem bil pa ze v skrbeh...

Tako.. Tale mail je samo informativni, ce se je kdo spraseval kaj se
dogaja....

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist