[ LUGOS ] LINUX PNP

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Maj 19 23:34:11 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:

>         Hi!

>         Ni problema. Vzames isapnptools. V paketu dobis dva
> programcka pnpdump in isapnp. Najprej zalaufas pnpdump in
> njegov output preusmeris v fajl. S svojim najljubsim editorjem
> popravis interrupte in IO naslove in popravljeni fajl podas
> programcku isapnp. To bos najbrz hotel narediti v rc.local ali
> na podobnem mestu. In to je vse.
>
>         Jst imam dve kartici konfigurirani na ta nacin. Creative
> soundblaster in modem. Oba delujeta brez tezav, ki bi jih lahko
> pripisal Plug'n'Playu.
>
>         Ne razumite me narobe. To ni reklama za PNP. Ce se le da
> [...]

Hm. Ko si ravno omenil. Pocasi se spravljam nabavit kaksno audio
kartico, vendar ne bi rad za to zapravil x0k sit, ker se mi zdi
to odlocno prevec, da mi bo racunalnik vsake toliko casa malo
zapiskal. Ali so z linuxom kake tezave glede audio kartic oz.
kako izbircen je glede tega? Ali ce vprasam drugace (bolje):
katero kartico bi mi priporocil(i)? (pod 'kake tezave' mislim
nekako na 'ne bo se mi treba zatekati k obrednim plesom in molitvam
vsakic, ko bom startal masino':)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist