[ LUGOS ] XMFTP - X ftp client

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 26 12:45:58 CEST 1997

On Sun, 25 May 1997, Alen Salamun wrote:

> Folk to je en ful dober FTP client (Kot Cute-FTP v Windoze)...Sicer je Motif sam
> o se da dobiti staticno zlinkan pa se AfterStep LOOK ima :))

 Je kot cuteftp v winedoze? Hmm potem si pomesal pojme... Ne more bit ful
dober.... hja, v bistvi je lahko funkcionalno ful dober, samo ta cuteftp
ima tak ugly look, da se meni zelodec obraca... ;>

 jaz uporabljam ncftp x.x in mi je cist dovolj ;> Ce sem pa slucajno v Xih
pa pozenem llnlxftp ali nekaj takega... ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist