[ LUGOS ] LINUX PNP

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Čet Maj 22 12:46:09 CEST 1997

	Hi!

Ales wrote:
> Mislim, da si me narobe razumel. Jaz niti slucajno nocem povedati, da
> editiranje datoteke rc.local ni pametno. Povedal se le, da editiranje ni
> pametna stvar za V rc.local. Torej, da bi recimo v rc.local vpisal
> 'emacs /etc/inittab' in bi potem ob vsakem bootanju moral najprej malo
> poeditirati stvari. To si namrec predlagal v prvotnem mailu.

	Ocitno gre za vsesplosni nesporazum med nama. Jasno je,
da sva mislila enako in se narobe izrazila. Ampak ideja o tem, da bi dal
'emacs /etc/inittab' v rc.local daje novo razseznost besedi 'smesno'.
Kr solze mi tecejo od smeha. No, jst (seveda) nisem niti pod razno tako
mislil. In ce sem komu s svojim pisanjem dal taksno idejo, se globoko
opravicujem.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist