[ LUGOS ] DISCUSSION

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Čet Maj 22 11:48:12 CEST 1997

    Frenk> Hmmm, naj pomislim. Do sedaj sem poizkusil Redhat,
    Frenk> Slackware, Debian, Caldera Preview, Plug&Play, SUSE in
    Frenk> morda se kaj. Vsak ima svoje felerje in prednosti. Sploh pa
    Frenk> ne vem, kaksen argument je to, da ima npr. Redhat "toliko
    Frenk> ikonc". Vsako distribucijo se da zrihtat popolnoma enako,
    Frenk> ker to tako ali tako nima nic z njo. Zato se danes
    Frenk> uporabljam v sluzbi mesanico Slackwarea ter RedHata, doma
    Frenk> Caldero Preview, na mailerju Slackware, na drugem disku
    Frenk> Debian itd. Tezko je zamenjat distribucijo, ko ze nekaj
    Frenk> casa pacas po diskih in morda celo kaj ustvaris. Sem pa
> [...]

OK. Moji minusi za Debian 1.3:

1. Ne samo 5 disket, ampak jih rabis za zacetek 7. Ce se malo znajdes, se
   zadevo da narediti tudi z eno samo, vendar tako, kot je narejeno na
   FTP serverjih, brez sedmih ne gre.

2. zacetna izbira paketov (dselect) je prava zmeda, ker jih je ze cez 1200, kar
   se pokaze kot plus sele v nadaljnem upgradanju sistema, ker je ze
   skoraj vse kar rabis v paketih in skonfigurirano, tako kot je treba.

Plusi:

1. Zelo hiter razvoj: na priblizno mesec ali dva se vsi paketi
   spremenijo. Recimo en moj program je pred letom dni porabil 3.6 ur
   CPU casa, da je izracunal eno molekulo, sedaj pa na identicnem
   racunalniku porabi le se 2.2 ure. Od sedaj sledim novim
   prevajalnikom in knjiznicam skoraj tedensko. Za tak tedenski
   upgrade porabim priblizno samo pet ukazov! Dselect je za to SUPER.

2. Ostale prednosti pred drugimi pa so v README od Debiana.

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist