[ LUGOS ] About USR in P'n'P

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 26 12:32:00 CEST 1997

On Sat, 24 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> Zato imamo Linux, da lahko izbiramo. Zato je cist vseeno na kateri interrupt
> nastavim interni modem. Lahko ga nastavim na IRQ3 in nastavim /dev/cua1 na
> IRQ5 ce hocem. Sam mau se je treba poigrati s setserial. In ve tem primeru se
> interrupti prou nc ne bodo kregali med seboj. Na linuxu skoraj noben IRQ ni v
> naprej dolocen. V tem kontekstu 'skoraj noben' pomeni 'vsi razen IRQ0, IRQ1,
> IRQ6, IRQ8 in IRQ13', kar pomeni, da jih lahko uporabis za karkoli.

 No potem pa povej, kaj nardis v tem primeru: SoundCard je na IRQ5 in ti
veselo igra terminator.wav v xplayerju (ne me sprasevat, kje se da dobit
xplayer, ker sem si ga zdaj izmislisl *grin*)  In potem se ti odlocis, da
bi rad malo pobrowsal www.lugos.s in z setserial imas modem nastavljen na
/dev/cua2 ki je na IRQ5... In potem plop... Zanima me kaj se zgodi...

> P.S. Hmm kaj pa je COM2 in LPT2??? Jst  poznam samo cua, tty in lp ...
Mnjah... Potem pa takoj resetiraj svoj racunalnik, pojdi v bios in nastavi
lp na ECP mode  IRQ 5 DMA 0, pa povej ce ti je uspelo... Aja ce nimas
pentium mamaboarda, potem se ne trudi, ker tega verjetno ni v biosu...

 Skoda, mogoce bi bilo dobro, da bi se naucil kaj je COM in LPT bos kdaj
lahko vsaj kak racunalnik sestavil... :P *evil grin*

DAvid!

Dodatne informacije o seznamu Starilist