[ LUGOS ] DISCUSSION

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Sre Maj 21 15:32:37 CEST 1997

David Klasinc wrote:
Jaz vzdrzujem dve masini pod Slackwareom in eno pod RedHatom,
doma pa imam na eni particiji RedHat in na eni Debian.

Slackware mi je vsec, ker je goli unix. Ce hocem potegniti paket
z mreze, me cisto nic ne pece vest, ko ne vpisem paketa v bazo.

RedHat mi je vsec, ker lahko stranki na masini postavim zadevo
v dveh urah dela in zadevo potem vzdrzujem samo toliko, da
vsake kvatre enkrat potegnem dol potrebne RPM datoteke
(se posebej lepo je, da CERTova obvestila podajo kar
ftp:// kazalec na pravi RPM).

Debian mi je vsec, ker za razliko od RedHata ve, da je potrebne
po instalaciji se nekaj konfiguracije in ima to podprto v svojem
formatu arhiva.

Slackware mi ni vsec, ker nimam vedno casa prevajati celega paketa.
RedHat mi ni vsec, ker me nic ne vprasa o konfiguraciji, ko instalira
paket. Motile so me tudi ikone in sploh fvwm95 vmesnik, ampak sem
lepo odinstaliral fvwm95 in postavil fvwm2.
Debian se nima zadeve dovolj stabilne. Slisim, da tudi na novem
infomagicu
manjkajo nekatere datoteke, je pa menda zadeva zdaj postavljiva
ze z enim floppyjem (to sem samo bral, ne videl).

Zakaj imam doma RedHat in Debian? Zato, ker se ne morem odlocit.
Prej ali slej bom enega obdrzal in drugega pobrisal...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist