[ LUGOS ] [ Off topic ] News readerji (Was: majordomo upravitelji)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 5 16:27:37 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 5 May 1997, Ales Casar wrote:

> Jaz sem vsekakor zato, da bi vecino diskusij s te mail liste preselili v
> Usenet, kjer bi lahko imeli kaksno svojo grupo (npr. si.org.lugos). Za
> zacetek bi najbrz ena nemoderirana grupa bila dovolj, ce bi pa potrebe
> narekovale drugace, se pa lahko kreira se kaj vec grup.

Eee ... ko smo ze ravno pri USENetu ... Mi je kar nerodno priznat, ampak
... ali mi lahko kdo priporoci kaksen bolj enostaven tekstno orientiran
newsreader? Mimogrede: ravno sem presel na uporabo Pina za branje/pisanje
poste in sem opazil, da ima med konfiguracijskimi moznostmi nekaj omenjene
newse. A kdo to kaj pozna?

Odgovore mi lahko posljete na privatno posto, ker nimajo veze z Linuxom

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist