[ LUGOS ] DISCUSSION

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Sre Maj 21 15:34:43 CEST 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> [ snip ]
Ce kdo hoce CDje, verjetno jih imam se...

> [...]
> pri 'nasi' je pa tisto super. Jaz sem sicer imel priliko postavit en RH
> 4.1 na eno Alfo, ampak kaj prida se pa nisem z njo ubadal. Zato o RH ne
> morem nic pametnega povedat. Edino Debian mi je oduren (sem ze v enem od
> prejsnjih mailov napisal zakaj).
>
> Itak se razne distribucije locijo predvsem po nacinu administracije. Kaj
> je cloveku vsec, je cisto odvisno od osebnih navad. Jaz raje kaksno stvar
> naredim v terminalskem oknu s tekst editorjem, kdo drug pa raje malo
> poklika z misjo. Skaratka, navada je zelezna srajca.

Saj ravno naj bi vsak pokomentiral predvsem svoje videnje svoje
distribucije. Ce npr. tebi ni vsec Debian adm paketek (nisi edini), ti
bo morda kdo drug rekel, hej, na rdeci kapici je pa ravno to super. In
kdo drug kaj drugega, na koncu pa vsi vse vedo, al kako ze....

Dodatne informacije o seznamu Starilist