[ LUGOS ] Delovna skupina za programiranje? Hm...

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sre Maj 28 15:14:50 CEST 1997

> - skupina za izdelavo programja (unix programming)
>   izdelava programov. Vzajemna pomoc, ideje... Povprasevanje, ponudba
>   softwera... Lahko un*x referenca za vse slo programerje.

Hm, ce smo ze pri programiranju.

A se komu da prevzeti dva kosa softwara, ki jih jaz po mojem nikoli ne bom
vec razvijal, je pa po svoje skoda, ker sta cisto kul?

1. Prva zadeva je 'blebet':
  To je deamon plus dva clienta (curses in tcl) za multiuser pogovarjanje.
Vse skupaj je ratalo zato, ker na enih HP masinah ni bilo talka in (mazohisticno!)
namesto da bi zinstalirali talk, sem jaz napisal tole kramo.
  Skratka deamon ki bedi nad socketom in caka na clienta, potem se pa vsi
clienti lahko pogovarjajo med sabo. Seveda so clienti lahko od kjerkoli, samo
da je TCP/IP. Security je priblizno nikakrsen (priblizno zato, ker sem v neki
verziji ven vrgel moznost, da vsak client lahko pozene preko system() klica na deamonu,
karkoli pod usernamom reveza, ki je zalaufal serverja), je pa nekaj dodatnih opcij
(govorjenje tako da vsi vidijo, sepetanje samo enemu, call user). Moznost novih featurjev
na source nivoju je precej simpl, samo poves ime novega ukaza in napises funkcijo, ki
ga handla.
  Client je en narejen z curses, en pa z Tcl/Tk. Nobena silna inteligenca, samo
stringe posiljata na socket, jih bereta nazaj in providata minimalen user interface.
  Torej, se zdalec ni IRC, je pa precej bols kt talk. (Ce odmislis, da ma verjetno
se precej bugov tale moja krama.)
Ce se komu da s tem bavit, go ahead!

2. Druga zadeva je 'cardmania':
   Tcl/Tk software, ki naj bi bil general purpose solitaire. Narejen je do faze,
ko se odpre user interface, na zeleno povrsino poci pok kart (slikce za karte so iz
xpat2, z dovoljenjem avtorjev). Obenem lahko izbiras slikco na zadnji strani kart
(simpl k pasulj, direktorij gifkov, das noter kar ti pase!). Karte so lepe z zaobljenimi
robovi tako kot pri xpat2. Kar se mene tice, lepse kot karkoli kar sem videl pri drugih
programih. (Je tudi res, da Mikromehke scene ne spremljam ze lep cas in ne vem ce
so s prihodom Win95 sproducirali kaksen lepsi solitaire.)
Na povrsini lahko karto primes z misko in odpeljes kamorkoli. Z tasrednjim knofom
jo lahko obrnes. Skratka, zadeva fino simulira navadno mizo in pok kart, problem je v
tem, ker bi bilo pametno, da bi zadeva poznala razlicne pasianse (moznost dodajanja
novih pasians run-time), in sama karte posortirala po kupckih in pazila na pravila
katera karta lahko pase na kaksen kupcek. Ce tega program ne zna, je v koncni fazi
pasianso se zmeraj bolje igrati na mizi, ne?

Nad tem nisem obupal zato, ker me ne bi vec zanimalo (kot pri blebetu), ampak zato,
ker sem vse skupaj delal na 486/33/8Mb in sem obupal nad tem, da vsakic cakam
tistih deset sekund, da se mi naloadajo vsi gifki za karte. Ko se to zgodi zadeva
(premetavanje kart gor in dol po zeleni povrsini) presenetljivo hitro dela!
Po mojem, da je minimalno razvojno okolje 486/40/16Mb. Tuga je namrec, ko ti
laufa emacs in xpaint, pa nekaj xtermov, tclhelp, pol pa zalaufas cardmanio
in se zacnejo zadeve odswapavat nekam in cakas, pa cakas....
Ljubitelji Linuxa in pasians, navalite!

Oboje je GPLjano, torej pocnete s tem kar hocete, edino original author se naj valja kje
med mnozico ostalih avtorjev, ki bojo hlastno planili na tole (no ja.. :).
Ni pa zaenkrat niti uradno sportano na druge platforme (neuradno laufa vse na AIXu),
niti Makefili niso narejeni tako kot je treba, o kaksen autoconfigu pa niti duha niti sluha.

Ce je kaksen resen (tak, ki ne bo vsega, tako kot jaz to zakopal na disk za ene pol leta in
obcasno zacudeno nasel in rekel, 'Vau, skoda da nisem tegale naprej razvijal!')
kandidat, naj me zacopati.

Cic, ki upa, da je prav dojel tole idejo o programiranju. Upa, da ni bilo pod tem misljeno
kaksno filozofiranje o tem kako popraviti Makefile, zato da se skompajla foo.c, ampak
da gre za tisto pravo sedenje pred kompjutorjem celo noc in lovljenje bagov po
tisocih vrsticah kode.

Dodatne informacije o seznamu Starilist